Retourneringen

Ledletters biedt alleen retourneringen en vervangingen aan wanneer het product defect bij u aankomt of binnen de 12 maanden garantie valt. Ledletters zal al het mogelijke doen om het probleem op te lossen en kan het product repareren, vervangen, terugbetalen, of gedeeltelijk terugbetalen. Omdat de producten die u bij ons besteld op maat zijn gemaakt, sluiten wij uw herroepingsrecht uit.

De uiteindelijke oplossing voor defecte producten, waaronder mogelijke restituties voor de kosten van het product en/of verzendkosten, wordt besloten per geval, afhankelijk van de reden van de defect, en kan alleen door Ledletters beoordeeld worden. Retourzendingen zijn voor rekening van de klant, die zelf voor verzending moet zorgen.

Ledletters Garantie
Ledletters binnen- en buitenproducten omvatten een garantie van 12 maanden die de elektrische componenten dekt alleen bij het juiste gebruik ervan. Gelieve er bewust van te zijn dat signs die niet waterproof zijn, niet geschikt zijn voor gebruik buitenshuis en/of overal waar ze nat of vochtig zouden kunnen worden. Bij onjuist gebruik van de neon signs vervalt de garantie. Oplossingen voor defecte borden zullen afhankelijk zijn van de reden van de defect en zullen worden bepaald tussen Ledletters en de koper.

Garantiedekking voor bedrading & geïnstalleerde neon signs
Ledletters draagt geen verantwoordelijkheid voor enige kosten gemaakt bij het installeren en/of verwijderen van uw neon sign. Indien, in het onwaarschijnlijke geval dat uw teken een veronderstelde fout ervaart, zullen wij om foto's en video's voor diagnostische doeleinden verzoeken en kunnen vereisen dat het teken naar ons voor vervanging of reparatie wordt teruggezonden. Als u hebt gekozen om uw neon sign te laten installeren en/of zelf aan de bedrading te zitten, neemt Ledletters geen verantwoordelijkheid voor eventuele kosten die kunnen zitten aan het deinstalleren en/of het opnieuw installeren van uw teken. Als uw bord hard bedraad is door een elektricien is het aan onze discretie om te beslissen of de optredende fout wordt gedekt door onze 12 maanden garantie (alleen binnen borden).


Ledletters Retourprocedure
Neem contact met ons op via info@ledletters.nl om ons te laten weten welke producten u wilt retourneren en waarom, en voeg een korte video en foto's van uw bord bij. Let op: we hebben zowel een video als foto's nodig voor diagnose- en kwaliteitsdoeleinden. Als u niet in staat bent om zowel een video als foto('s) van het probleem te verstrekken, dan zal ons vermogen om uw probleem te verhelpen beperkt zijn. Zodra wij alle benodigde informatie hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen om het probleem op te lossen.
Als een retourzending is overeengekomen, moet u het defecte product in de originele staat met de volledige originele verpakking terugzenden.
Als een terugkeer is overeengekomen moet het defecte item worden geretourneerd voor inspectie door Ledletters binnen 3 dagen nadat u het product heeft ontvangen.
Indien een vervanging is overeengekomen zal Ledletters zich inspannen om het vervangende product zo spoedig mogelijk te produceren en aan u te verzenden.
Als een volledige of gedeeltelijke terugbetaling is overeengekomen zal Ledletters u laten weten wanneer u de terugbetaling kunt verwachten.


Beschadigd in Transit
We raden u aan uw Ledletters pakket bij aflevering te openen. In het onwaarschijnlijke geval dat uw bord is beschadigd tijdens het transport zal Ledletters ervoor zorgen dat er een oplossing wordt geboden.

Schade moet binnen 3 dagen na levering van uw Ledletters bord worden gemeld om in aanmerking te komen voor een vervanging. Schade of defecten gemeld na deze periode zullen ons algemene retour en terugbetalings beleid volgen en zullen niet onder de garantie vallen. Opmerking: de leveringsdatum is de leveringsdatum van de koerier die kan worden gevonden door de aanwijzingen in uw tracking e-mail te volgen.

Als u denkt dat uw item is beschadigd tijdens het transport en u bent binnen de 3 dagen claim periode, stuur dan een e-mail naar info@ledletters.net met al het volgende:

  • een duidelijke foto van de schade aan het bord,
  • een duidelijke foto van de doos en eventuele schade aan de doos,
  • en een duidelijke foto van het verzendlabel op de doos.


Verloren, Ontbrekende & Gestolen Tekens
Ledletters neemt al noodzakelijke zorg om ervoor te zorgen onze tekens veilig aan onze klanten worden geleverd. Wij gebruiken een premie uitdrukkelijke verschepende dienst die een handtekening bij levering vereist. De klant kan om opt-out van de handtekening bij levering direct door de verschepende dienst verzoeken zodra het verzendingsproces is begonnen. Wees ervan bewust dat als u kiest voor opt-out van de handtekening bij levering, Ledletters geen verantwoordelijkheid neemt voor verloren, ontbrekende of gestolen pakketten die zijn gemarkeerd als 'afgeleverd' door de verzendservice.